dijous, 25 de març del 2010

Una grata sorpresa

Ahir, l'assaig no va ser un qualsevol, vam tenir visita. La Sara i en Ramon ens van venir a veure aprofitant les seves vacances post-mir...
Ja sabeu que podeu tornar quan vulgueu! Si veniu dimecres vinent, descobrireu el misteri de l'obra i no us haureu d'esperar fins a l'estrena al maig... quin patir no? jajaj It's up to you!
Ens va agradar molt la visita i va ser una motivacio extra per fer-ho be!

P.D: Escric des d'un portàtil italià i no hi ha accents tancats...
P.D: Ramon... que moreno!

4 comentaris:

  1. i...que bonic...que bonic...que bonic...m'encanta sentir que la familia teatrera segueix unida més enllà dels anys... :) ... us estimo molt! :)

    ResponElimina
  2. bien! Una més que s'apunta a comentar el blog... ara només falta actualitzar!
    Bon cap de setmana teatrerus! Les colònies ja són aquí...

    ResponElimina
  3. Jo també estic molt contenta d'aquesta visita!!!!
    Però no podeu tornar, que sinó veureu es final i ja no mos vendreu a veure a s'obra! jejejeje!!
    Un besoo a tots!!!

    ResponElimina
  4. Ei!!!aquest blog és genial!m'encanta!I em va encantar fer-vos una visita, i que ens intriguessiu amb la vostra obra genial.

    Cuideu-vos molt i bona setmana santa; i no patiu que vindrem a veure l'obra segur!

    sara

    ResponElimina